< Start
FG ONDERSTEUNING ONDERWIJSINSTELLINGEN EN ONDERWIJSVELD
Totaal uitgaven ministeries (exclusief DAB) (x 1000€)
Totaal: | 465.882 | 604.384 |
Totaal ontvangsten ministeries (exclusief DAB) (x 1000€)
Totaal: | 3.687 | 1.826 | 0 |
Totaal ministeries (exclusief DAB) (x 1000€)
FC0-9FGDAGL-WT SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
0 | 0 | -6 | 0 | 0 | ||
FC0-9FGDAGL-OW SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
0 | 0 | 2.652 | 0 | 0 | ||
FD0-9FGDTGL-OW SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
0 | 0 | 0 | 980 | 0 | ||
FB0-9FGDAGM-WT HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
0 | 0 | -3 | 0 | 0 | ||
FB0-9FGDTGM-WT HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
0 | 0 | 0 | -13 | 0 | ||
FB0-9FGDAGM-OW HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
0 | 0 | 1.044 | 0 | 0 | ||
FB0-9FGDTGM-OW HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
0 | 0 | 0 | 859 | 0 | ||
FB0-9FGDTGM-OI HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
FC0-1FGD2GA-WT LONEN PEDAGOGISCHE BEGELEIDING EN INSPECTIE LEVENSBESCHOUWELIJKE VAKKEN | ||||||
29.062 | 29.062 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GB-WT WERKING PEDAGOGISCHE BEGELEIDING EN INSPECTIE LEVENSBESCHOUWELIJKE VAKKEN | ||||||
10.782 | 10.782 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GC-WT LONEN CENTRA VOOR LEERLINGENBEGELEIDING | ||||||
198.846 | 198.846 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GD-WT WERKING CENTRA VOOR LEERLINGENBEGELEIDING | ||||||
23.953 | 24.153 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GE-WT EN INSTELLINGGEBONDEN ONDERSTEUNING | ||||||
15.525 | 15.926 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GE-WT EN INSTELLINGGEBONDEN ONDERSTEUNING | ||||||
41.205 | 162.863 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GE-LO EN INSTELLINGGEBONDEN ONDERSTEUNING | ||||||
-16 | -16 | 0 | 0 | 0 | ||
FD0-1FGD2GE-WT EN INSTELLINGGEBONDEN ONDERSTEUNING | ||||||
57 | 57 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GF-WT NASCHOLING, PROFESSIONALISERING EN ARBEIDSOMSTANDIGHEDEN | ||||||
17.702 | 21.202 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GF-WT NASCHOLING, PROFESSIONALISERING EN ARBEIDSOMSTANDIGHEDEN | ||||||
14.231 | 14.231 | 0 | 0 | 0 | ||
FD0-1FGD2GF-WT NASCHOLING, PROFESSIONALISERING EN ARBEIDSOMSTANDIGHEDEN | ||||||
432 | 432 | 0 | 0 | 0 | ||
FD0-1FGD2GF-IS NASCHOLING, PROFESSIONALISERING EN ARBEIDSOMSTANDIGHEDEN | ||||||
464 | 464 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GG-WT ONDERZOEK EN INNOVATIE | ||||||
1 | 2.236 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GH-WT INTERNATIONALISERING | ||||||
5.639 | 5.383 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GI-WT ARBEIDSMARKT EN LEVENSLANG LEREN | ||||||
10.323 | 7.452 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GI-WT ARBEIDSMARKT EN LEVENSLANG LEREN | ||||||
5.645 | 5.645 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GJ-WT GELIJKE KANSEN | ||||||
2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | |
FB0-1FGD2GK-WT INFORMATIE, COMMUNICATIE EN SENSIBILISERING | ||||||
4.055 | 5.531 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GL-WT SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
6.755 | 8.291 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GL-LO SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
2.425 | 2.435 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GL-WT SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
4.610 | 6.001 | 0 | 0 | 0 | ||
FD0-1FGD2GL-WT SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
9.613 | 13.166 | 0 | 0 | 0 | ||
FD0-1FGD4GL-WT SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
963 | 963 | 0 | 0 | 0 | ||
FD0-1FGD2GL-LO SPECIFIEKE ONDERSTEUNING | ||||||
489 | 490 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GM-WT HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
16 | 332 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD4GM-WT HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
2.151 | 1.605 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GM-LO HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
40 | 40 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD4GM-LO HORIZONTALE EN ANDERE BELEIDSTHEMA'S | ||||||
53 | 53 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GN-WT KWALITEIT VAN HET ONDERWIJS | ||||||
16.235 | 19.375 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GN-IS KWALITEIT VAN HET ONDERWIJS | ||||||
399 | 2.899 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GO-WT DIGITALISERING | ||||||
2.775 | 2.975 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GO-IS DIGITALISERING | ||||||
169 | 169 | 0 | 0 | 0 | ||
FB0-1FGD2GT-IS MOEV | ||||||
4.423 | 4.423 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GU-IS SOCIALE DIENST VOOR DE PERSONEELSLEDEN VAN HET GO! | ||||||
726 | 726 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GX-IS WERKING | ||||||
27.344 | 27.344 | 0 | 0 | 0 | ||
FC0-1FGD2GY-IS WERKING | ||||||
8.790 | 8.848 | 0 | 0 | 0 |